Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.

KlantenService
Heeft u vragen over onze webwinkel of heeft u hulp nodig tijdens het bestellen? Neem contact met ons via facebook of mailen. Openingstijden voor de webshop: Ma t/m Za tussen 8:00- 23:59 uur.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via facebook door te geven. U kunt ook een mail sturen naar: partijkopers@protonmail.com. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Retouren & Garantie Retourneren gaat gemakkelijk via een facebook bericht of een email. Binnen maximaal 3 werkdagen kunt u een reactie verwachten.

  • Verkeerd product ontvangen? Een verkeerd product ontvangen is nooit leuk. Excuses voor de gemaakte fout. Gelukkig zullen wij dit voor je oplossen.
  • Beschadigd of defect ontvangen? Geen stress. Stuur een bericht met een foto of video en je krijgt een nieuwe kosteloos opgestuurd.
  • De retourkosten? Ja de verzendskosten van een retour zijn voor eigen rekening. Wanneer er door toedoen van Partijkopers een fout is gemaakt bij de levering zijn de retourkosten uiteraard voor ons. Wij vergoeden de retourkosten tot 6.95 euro. Voor dit bedrag heeft u een pakketverzekering met track & trace.
  • Wat gebeurd er met je retour? Partijkopers heeft er voor gekozen om alle bruikbare retouren waar de verpakking niet meer nieuw is te doneren aan de kringloopwarenhuis Het Goed in Lelystad.
  • Hoe werkt de 30 dagen bedenktijd? Wanneer je niet tevreden bent met je geleverde bestelling heb je altijd 30 dagen na ontvangen de tijd om het retour te sturen.