Verzending & Retour

Bij Partijkopers heb je altijd gratis bezorging. Als je op werkdagen voor 23:00 uur bestelt, heb je je aankoop altijd binnen 2 of 3 dagen binnen.

Om teleurstelling te voorkomen hebben we besloten om deze termijn te hanteren. Voor een snelle en betrouwbare levering werken wij samen met Post nl, Dhl en Gls.

Wil je een artikel retourneren, stuur een bericht naar partijkopers@protonmail.

Wanneer ontvang ik mijn besteling

Wij, en de bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je binnen 2 of 3 werkdagen in huis.  Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg. Deze worden binnen 2 of 7 werkdagen bezorgd

Controleer altijd de omschrijving van het artikel die je wilt kopen. Hier staat meestal een bevestiging van de aflevertijd.

Is partijkopers wel te vertrouwen?

Partijkopers is sinds 1 mei 2019 actief als partner verkoper bij Bol.com.

Wij leveren wat we beloven en nemen onze klanten bloed serieus. Onze klanten geven ons daarom veel positieve beoordelingen.

Bij ons ben je altijd 100% zeker dat je bestelling aankomt. Wij hanteren daarnaast een niet goed 100% geld terug garantie.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Gratis! Wanneer je bestelt vanuit Nederland zijn de verzendkosten gratis.

Krijg ik een tracker code om mijn pakket te volgen?

Bij het bevestigen van de verzending sturen wij altijd een Post nl, Dhl of Gls tracker code mee. Deze krijg je keurig netjes in je mailbox. Hiermee kan je de bestelling tot aan je deur volgen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Indien mogelijk zullen wij jouw bestelling versturen in een brievenbuspakje met track & trace. Hier hoef je dus niet voor thuis te blijven, lekker makkelijk!

Mocht de bestelling niet door de brievenbus kunnen dan zal jouw pakketje door PostNL bij de buren worden afgegeven. Wil je dit niet? Geef het even aan na je aankoop. Je pakket kan namelijk ook bij een Dhl, PostNL of GLS ophaalpunt afgeleverd worden.

Hebben ze je toch gemist? Geen paniek. Ze komen de volgende werkdag nogmaals langs met jouw pakket.

Hoe kan ik betalen?

Met geld. Je betaalt altijs veilig.

iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank

Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is verzonden

Paypal: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is verzonden

Niet goed 100% geld terug?

Ja bijna altijd. Wij streven ernaar om onze klanten tevreden te houden. We doen niet zo moeilijk als je iets terug stuurd. Is je retour veilig verpakt en hebben wij deze na controle geaccepteerd? Dan krijg je binnen 3 werkdagen je geld terug.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij partijkopers een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie.

Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen we een omruiling of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

De retour voorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn.

Retourvoorwaarden

  1.  Bij artikelen die je koopt bij een geldt een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heb je geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen. Deze wet geldt per verkopende partij. Dus als je 2 artikelen van Partijkopers bestelt, start de zichttermijn van de bestelde artikelen mogelijk op een andere dag. Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij altijd de maximale zichttermijn krijgt.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Geen gebruikers sporen.
  4. Goed en veilig verpakt.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?

In de meeste gevallen gaat dit heel makkelijk.

Verpak het artikel veilig. Ga naar de dichtsbijzijnde PostNL of Albert Hein winkel en verstuur het artikel.

Retour adres: Vloedstraat 61, 8226DK te Lelystad

Bewaar je verzendbewijs of de e-mail. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat. Stuur daarna een bericht met de track & trace code. We krijgen graag een seintje zodat we je snel terug kunnen betalen.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Da’s heel simpel: we laten het je weten. We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL betalen: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen
  • Paypal: binnen 7 werkdagen

Heb je ons nodig?

We helpen je graag. Je kan tot 23:00 uur met ons chatten.

Volg ons op facebook!